måndag 31 mars 2008

Fläckvis vit inredning & loppisfynd!

Här kommer några smakprov på den fläckvis vita inredningen som finns hemma hos mig just nu. Måste erkänna att jag blir mer och mer inspirerad av er alla som enbart har vitt hemma...De är så himla fint! Jobbar vidare med att förvandla hemmet mer åt de vita hållet ; - )





Har länge haft "loppis abstinens", och i lördags fick jag äntligen besöka en!!! De var MASSOR av folk och inte så många fynd, tyvärr...Men jag gick inte hem tomhänt! Till lilla E blev de en komplett docksäng. Om orken infinner sig ska jag måla sängen vit. Fyndade också en liten söt väska. Perfekt att ha alla pixiböcker i!



Till mamma blev de 2 fina vita krukor och en zinkhink. Den större baljan som fynden står i är inköpt på Jysk för 79 kr. Tänkte plantera pansér i den så småningom...




1 kommentar:

Glitter och Marsipan sa...

Fina saker du fyndade till lilla E.
Krukorna du köpte till dej,har jag likadana.Dom är jättefina.
Det var en vacker takkrona du visar.
Har som du ett delvis vitt hem,men mer och mer blir vitt,för man blir ju så inspirerad av alla vackra bloggar.
Ha det bra
/Anette

 

blogger templates | Make Money Online