lördag 21 mars 2009

Uppe med tuppen & tillbaka i bloggvärlden…

Hej!
Efter en intensiv vecka med knapp någon tid för bloggande alls är jag på banan igen! De har varit mycket den här veckan…igen! Nu hoppas jag att nästa vecka blir lite mer ”normal” så att säga! ;- ) Igår var jag så trött att jag efter ett varmt skumbad med Lilla E, och 5 läsningar av Petter & hans fyra getter sov som en stock redan 19.30! Men jag är desto piggare idag! ;- )

Trots en hektisk vecka blev de ett litet snabbt loppis besök med en kollega på jobbet i onsdags i alla fall! En liten söt skål på fot fick följa med hem för en tia, de var allt.

När vi närmar oss påsk får jag fylla på med lite goda påskägg, nu får några trä hjärtan ligga i skålen så länge…
Ett annat uppdrag i veckan var att få i väg mina små paket till vinnarna i utlottningen. Lite försenat kom de i alla fall i väg till de tre vinnarna! Så här såg paketen ut…

Igår eftermiddag kikade jag till alla mina övervintrande pelargoner som bor i vår friggebod/gäststuga. De såg ut att må bra i vårsolen! Hoppas kunna visa lite bilder från stugan längre fram när de är undanröjt och städat!

Här kan man skymta lite av inredningen…den går i den marina stilen…

Avslutar med en bild på tårtan som maken kom hem med igår…Vad vi skulle fira? Jo han har namnsdag idag! Undrar med spänning vad för tårta jag får som fyller 35 lite i nästa vecka om en namnsdags tårta ser ut så här? ;- )

Må så gott & ha en skön helg allihop!
/Lina

9 kommentarer:

Therese sa...

paketet var jätte fint. Innehållet var inte dåligt det heller. Dock var X:et itu =(, postens hantering skulle jag tro. Men jag limmade så det sitter ihop iaf.

Ha en härlig helg!

//Tezz

Therese Gustafsson sa...

Wohoo! Erbjudandet gäller tom 26 Mars verkar det som om du nu ville klicka hem dina skor:
40% rabatt på en valfri vara med Erbjudandekod: 190501
Erbjudandet gäller:

· Vid nybeställning om minst 200,- (efter avdragen rabatt)

· På din dyraste vara av kläder, skor, hemtextil, accessoarer, inomhusbelysning eller mattor ur Ellos & Josefssons vår/sommarsortiment 2009

• T o m 2009-03-26, så långt lagret räcker
2009-03-20 @ 17:40:57 Permalink mitt

Trevlig helg vännen! Nästa vecka MÅSTE bli en lugnare vecka!
Kram

Maria sa...

Så fint inslagna paketen var! Stressa inte ihjäl dig :) Vi är kvar när du har tid att blogga!

Kram

Jenny sa...

Hej Lina!
Vilken söt liten skål du hittade på loppisen:)
Söta paket du gjort till vinnarna i din tävling oxå!

Ha en skön söndag,
kram Jenny

Jenny sa...

Hej igen Lina!
Auktionerna i Rävlanda kan man läsa om på klubbat.nu
Samma vecka auktionen ska hållas brukar de lägga ut lite bilder o en lista på vad som skall bjudas ut!

Ha en bra kommande vecka,
kram Jenny

Frida sa...

Hej Lina!
Vilka fina paket du har gjort,tårtan ser jättegod ut.
Hoppas du får en bra vecka!
Kram Frida

Mitt smultronställe sa...

Jättefina paket, det gör så mycke med fint inslaget paket!!! Är inte alls bra på det!!

Ha en bra vecka. Camilla.

Huset på kullen sa...

Jag känner igen mig, vissa veckor har man verkligen fullt upp. Vad fint paketet blev.

Ha en bra vecka. / Linda

Glitter och Marsipan sa...

Hej Lina.
Ja,ibland blir det bara för mycket av allt.Hoppas allt ordnat sej på jobbet,och det blir som vanligt igen.
Vad mysigt med friggebod.Jag har faktiskt övervintrat pelargoner för första gången,och klarade det faktiskt.Nu ska dom bara planteras om med.
Vilken tårta,vi glömmer oftast bort namnsdagarna.
Ha det gott.Ska sova nu,blir trött av målandet.
kram Anette

 

blogger templates | Make Money Online