söndag 25 maj 2008

Morsdag, vilken dag!

Hej på er!
Börjar med att skicka en STOR KRAM till alla andra mammor där ute! Hoppas att ni haft en bra dag!

Vi har haft en kanon dag ute till havs! Idag var de premiärtur med segelbåten. De blev ingen lång tur, men de räckte gott och väl! Vi åkte till Styrsö! De är en jätte mysig ö i Göteborgs södra skärgård. Här finns de MASSOR av fina gamla hus. Jag smög omkring som värsta spionen bland buskarna och försökte ta lite bilder ;- )

Lilla E fick börja med att leka på lekplatsen, och sen blev mamman bjuden på fika. Mmmm…räkmacka och hallontårta! Kameran fick ett spel, så skärpan ligger inte på de jag zoomat in...Nåväl, ni ser nog ändå vad vi åt! :- ))De var SMASKENS! Dessutom fick alla mammor dagen till ära välja en tvål i den lilla butiken på caféet!


Här kommer några av mina spionbilder från ön. De finns SÅ många fina hus på ön. Gissa om jag gärna skulle vilja bo här??!!



Senare i veckan ska jag visa vad jag och en kompis fyndade på en grossist utförsäljning i lördags!

Avslutar med en bild på en fantastisk vacker vallmo som blommade på Styrsö! Ha en bra vecka allihop!

/ Lina


9 kommentarer:

Glitter och Marsipan sa...

Hej Lina.Å,vad du festade gott på mors dag.
Det verkar vara ett underbart ställe ni varit på.Vilka hus...grinden var ju fantastiskt vacker.Vilka bilder du har tagit.
Och nu blir jag nyfiken på fortsättningen...
Ha det gott
kram Anette

Maria renoverar sa...

Hej Lina!
Tusen, tusen tack för utmärkelsen! Vad gulligt av dig! Jag är ganska ny bloggare så jag har inte riktigt hajjat hur allt går till..men jag lär mig med tiden.
Tusen tack gulliga du!
Och du - vilken underbar helg du verkar ha haft!

Ha en bra vecka!
Hälsn MAria

Mjuka sa...

grinden är ju helt underbar
smarrigt det ser ut!!
kramar malin

My Lovely Things sa...

åh vilken härlig dag ni måtte haft..ja gbg skärgård är ljuvlig och vilka hus..helt fantastiskt fina...man vill bar abo så med havetinpå knuten..

så mysigt med en segelbåt..vi har en gamal eka i en sjö här i närheten..det är härligt att komma ut på vattnet..

så roligt attni fick en present..ursöt tvål..och mackorna såp smaskiga..
ha det gott...

kram anna

Sara sa...

En segelbåt är min mans största dröm. Men jag blir sjösjuk så vi satsar på sommarstuga. Ni verkar ha haft det underbart iaf.
Kram Sara

tinginneoute sa...

gud va trevligt att få kika in hos dig, mycket fin blogg. Inte konstigt att u har fått en utmärklse.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Hem och Lycka sa...

Härliga bilder!

Hoppas du får tag i din mandelkvarn.. ;-) kram!

IKT i min vardag sa...

Men vilken härlig morsdag du haft. Vilket frestande fika! :-)
Det stället verkar ju helt ljuvligt!!

Du undrade om hyllan, jag har vunnit den i en blogg-tävling hos Wolf! Den är så fin, och som du säger, lagom.

Kram

Anna sa...

Vilka fina bilder du tog igår! Det ser ut som en riktigt härlig Mors Dag!

 

blogger templates | Make Money Online