torsdag 15 januari 2009

Årets första utmärkelse…

Hej!
Ja, då var man inte bara bloggerska utan även Nobelpristagare! :- ) Tusen tack till ”Grodmamman” med den härliga bloggen En grodmammas vardag för den här fina utmärkelsen! Den värmer, tack snälla du!!!

Jag skickar utmärkelsen vidare till:

Södralycke

Ett hus för oss

Glitter och marsipan

Sara med flera

Oh, va skönt att de är fredag i morgon! Vi ska på kalas till Lilla E:s äldsta kusin som fyller 12 år! Nästan tonåring, tiden går fort! Lilla E längtar efter att leka med sina kusiner födda 2005 och 2007. Själv är hon ju född 2006. Här blir de full fart kan jag lova! ;-)

Avslutar med en bild på mitt fynd från måndagens besök på Blomsterlandet. Den lilla vasen i fattigmanssilver kostade 19:-, skynda att fynda! Tänk va fint de blir lite längre fram i vår när man kan sätta vitsippor, snödroppar eller pärlhyacint i den…I brist på vårblommor får en kvist från en av mina orkidéer duga…



Må så gott & trevlig helg!
/Lina

6 kommentarer:

Glitter och Marsipan sa...

Hej Lina.
Gratulerar till nobelpriset,inte illa.
Och tack,vännen,att också jag får det.
Låter jätteroligt med kalas.
Jag ska ha mitt födelsedagskalas på lördag.Ska försöka hämta upp förra helgen,som blev lite dyster i magsjukans tecken.Hade tänkt göra semlor.Det ska jag även bjuda på på jobbet i morgon,vi bjuder alltid på fika vid födelsedagen.
Bvc-besök gick sådär.lilla A har blivit så trotsig,och var ilsk som en geting och skrek nej på alla frågor.Men på slutet mjuknade hon till och blev som en ängel.
Vi har det uppdelat så att jag hämtar och lämnar på dagis två dag och maken två dar.Jämlikt och bra va?
Bäst att sova en sväng,ifall jag får gå upp tidigt.Börjar inte jobba annars förrän kl tolv.
kramar Anette

Södralycke sa...

Grattis till nobelpriset och tack för att du skickar det vidare till mig! :)

Hoppas du får en riktigt skön helg! Kram Johanna

Dicksonska våningen sa...

Tack, Lina! Nobelpriset! Jag som inte ens har förberett något tal...

Jag har blivit lite piggare nu och börjar känna träsmak i rumpan efter allt vilande! Men det var välbehövligt :)

Kram Annika

Sara sa...

Hejsan

Vilken bra start på helg att få nobelpris :-) 1000 tack jag blir superglad, ha en skön helg.
Kram Sara

Design i tid och rum sa...

Hej Lina !
Så roligt med din Nobelpriset,du är värd den.Värkligen ett bar start på deta året.kramiz Dadda

Petra C sa...

Grattis till nobelpriset :)
Fin vas du fyndat. En fortsatt trevlig helg önskar jag dig.

 

blogger templates | Make Money Online