söndag 20 juni 2010

Söndags fynd!

Hej allihop!
Hoppas att ni haft en bra helg! Här hemma har helgen känts lite extra lång för en gångs skull. Annars brukar de ju bara rusa förbi...Lilla E och jag hade lite fredags mys på stan i fredags. Lilla E klippte sig, på en salong som hon själv sett ut! Jo, jo...de ska börjas tid! =) Och de gick så bra. Hon satt som ett ljus själv i stolen och tyckte allt var jätte spännande! Sen blev de varsin go glass och lite jordgubbar! Igår blev de ju en och annan timma framför Tv:n...Oooh, så vackra de var Victoria & Daniel... och så kära och så lyckliga! Måste erkänna att jag fällde en och annan tår mellan varven...men de var jag nog inte ensam om.

Idag har vi tillsammans med svärmor E varit och handlat kläder inför bröllopet om 2 veckor. Nja, inte jag för jag har ju redan en klänning på lager...Men svärmor och maken är nu färdig ekiperade! Jag gjorde andra fynd istället! Dessa fina pelargoner för håll i hatten 10:-/ st! Köpte bara 2 och de ångrar jag nu förstås....

Bladen är lite gula, men jag tror de kommer att bli jätte fina när de får stå ute ett par veckor! Jag undrar om de är Mårbacka? Vad tror ni? Jag glömde att fråga, och jag hittade ingen information nånstans...

Ja, och så sprang jag på en kjol som fick följa med hem. Den kanske blir bra på midsommar? Ska man tro vädret nu så kan de ju bli kanonväder till helgen!

Nu önskar jag er alla en bra midsommarvecka!


6 kommentarer:

Grodmamman sa...

Fin klänning och självklart ska vi få fint väder till midsommar!;) Någon gång måste det väl ske?!?
Kram

Jenny sa...

Hej Vännen!
Låter som du haft en trevlig helg!
Kul att lilla E redan väljer ut frissa själv, hihi!

Vilken söt kjol, den blir fin till midsommar:)Då det givetvis blir sol o värme, eller hur!

Ska försöka ta mig en tur till loppisen på ondag!

Ha det gott!

Kraam Jenny

Villa Solgården sa...

Så vackra pelargoner!!!! Jag har själv ett 30-tal... Mårbacka är en av favoriterna!

Ha en skön vecka!

Anna-Lena sa...

Halloj!

Visst var det ett fantastiskt bröllop! Här fälldes en och annan tår med.

Vilka fina fynd du gjorde! Kjolen ser så söt ut. Den blir du fin i!

Tack för dina uppmuntrande ord ang. min mormor. Jag hoppas att det kommer att lösa sig snarast.

Önskar dig en fin midsommarvecka!


Kram Anna-Lena♥

Den där Marie sa...

Ja, här fälldes det många tårar också! :) Vilket sagobröllop!
Så fina pelargoner, jättefint med vita!
Kjolen blir perfekt till midsommar :)
Önskar dig en härlig dag!
Kram från Jonna ♥

Huset vid ån sa...

Hej vännen! Vad mysigt du o Lilla E har haft det!
Och vilka fina pelagoner du köpt, vilket fynd! Kjolen blir säkert bra till midsommar! Önskar dig en fin vecka! Midsommarkramar till dig! Therese

 

blogger templates | Make Money Online