tisdag 10 augusti 2010

Veckan som gick...

Hej!
Nu så är vi tillbaka i vardagen & verkligheten igen efter 4 långa och härliga veckor! Man är väl lite i "chocktillstånd" när klockan ringer på morgnen, men man börjar att vänja sig nu! =) Den sista veckan spenderades i mina föräldrars sommarstuga i närheten av Bovallstrand. Ett och annat strandfynd fick följa med hem...

Lilla E samlade och samlade och de fanns nya spännande saker varje dag! När fickorna var fulla fick morfar bära i sina händer. Tom solhatten som skymtar på Lilla E längre ner fylldes också ett par gånger! =)

Här susar den lilla samlerskan förbi, de var bråda dagar på stranden & mycket att undersöka. Krabbfiske var också poppis, de fiskade varje dag under veckan!

Tack för alla hälsningar som ni lämnat när jag var borta! Kikar in under veckan och ser vad ni haft för er i sommar!

Nu önskar jag er alla en fortsatt bra vecka!


4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Fina strandfynd hon gjorde!:)
Hoppas att ni haft en bra semester. Första veckan på jobbet är ju inte direkt kul!:) Fast det är ganska skönt med rutiner igen. Här är maken fortfarande ledig, så barnen går och lägger sig samtidigt som mig.
Kram

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Lina.
Tack för ditt rara mail.
Här har det varit läk.besök på Bvc idag,och det blir extra vägning i morgon.
Sonen har varit hemma nästan hela dagen idag.Det är så roligt,och så är han så bra med småttingarna.Har är fortfarande sjukskriver,och ska vara det i tre veckor till.
Vad stor lilla E ser ut att vara,hon har väl vuxit mycket sen jag såg henne.
Låter så härligt med era dagar på stranden.Förstår att det blev mycket snäckplockning.
Visst är det hemskt när väckarklockan ringer tidigt,när man har fått sova hela sommaren.
Här ringer den ju nu var tredje timme för matning(och det är väl inte så muntert:)
Hoppas att ni får det roligt på Alv i helgen.Här får ni gärna titta förbi,men jag förstår att ni har fullt upp.
Ha det allra bäst
Kram Anette

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vad söt hon är din lilla E:)

Finfina strandfynd hon hittade!


Har börjat jobba den här veckan..usch vad trögt det är att gå upp på morgonen:)

Ha det gott!

kraam Jenny

chokladblomma sa...

Vilka underbart vackra strandfynd hon har gjort!!!
Jag har ju varit ledig så länge så det ska nästan bli lite skönt med rutiner igen!
Jag gör som du; det blir mer inlägg i höst! ;)
KRAAAM

 

blogger templates | Make Money Online