tisdag 21 juni 2011

Bling, bling! =)

Hej!
Oj, redan en ny vecka, och de går i rasande fart mot semstertider! Så himla skönt...bara denna och 2 veckor kvar, sen hägrar semestern! Idag blir de lite bilder på mina nya favvo smycken från Edblad som jag köpte för mina födelsedagspengar. De var ett tag sen, men här kommer de i alla fall!

Först slog jag till och köpte örhängena och ringen. De blev favoriter direkt så nån vecka efter blev de att halsband också! Materialet är stål, och de har hållt sig fantstiskt fina! Jag har även en förlovnings och vigselring i stål, så de matchar snyggt! =) Och lite bling, bling kan man inte få för mycket av!

I morgon ska jag på sk. "fin lunch" då lämnar jag och några kollegor byggnaden och tar inte med några matlådor hemifrån! =) De blir sushi/ tahi buffé + ett loppisbesök.Vi är på jakt efter kruskavlar! Har fått ett recept på eget knäckebröd av en kollega, och då skulle de va bra med just en kruskavel. Måste bara dubbelkolla så jag inte har en liggande på lager...Man vet ju aldrig! Återkommer med receptet om de blir nåt knäckebröd bakat.


Nu önskar jag er alla en fortsatt bra vecka!!!



5 kommentarer:

Grodmamman sa...

Snygga smycken du köpt! Skulle gärna ha sådan örhängen.
Har inte använt örhängen på flera år, men förra veckan hittade dottern så fina och då var jag tvungen att gå hem och kolla om jag fortfarande fick igenom örhängen i mina hål. Det var ju inte jätte skönt, men det gick och nu vill jag shoppa lite snygga örhängen till mig själv också!:)
Kram

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Lina!
vilka vackra smycken,jag gillar örhängena mycket.
Och vad läckert i stål.
I morgon bitti åker vi iväg med husvagnen till Öland.Fast semester är det inte än,så vi är snart hemma igen.Men har fixat och packat i två dagar,det är inte klokt vad mycket som ska med;)
Önskar dej den allra bästa midsommarhelgen.
kram Anette

Den där Marie sa...

Härligt med semester snart! :)
Gud, så fina smycken du har! Jättesnyggt med smycken i stål!

Ha en bra dag ♥
Kram Jonna

Vardag och flärd sa...

Vackra smycken!! Jag är jätteförtjust i smycken och har olika varje dag, det är så himla kul!
Ha en fin midsommar!
Kram Eva

Lina Gardelid sa...

Hej!

Då var det en tävling hos mig med en personlig tavla i potten!

Delta gärna!

Hälsningar Lina

 

blogger templates | Make Money Online