torsdag 4 juni 2009

Spegel, spegel på byrån där…

Hej!
Idag tänkt jag visa ett loppisfynd från förra helgen. Vi besökte loppisen ute på Hönö igen. När vi var där förra gången såg jag en spegel som jag ångrade att jag INTE köpte…Gissa om jag blev glad i lördags när den fanns kvar!!! Ibland ska man ha tur ;- )

Nu står den här i vardagsrummet på vår vita byrå, var först inne på att jag skulle måla den vit…men den får vara som den är!

Drömmen hade ju varit om listen runt omkring var i silver och inte guld, men, men…

Allt på fatet går ju i silver och vitt så de får väga upp!

Jaha, då var de redan fredag i morn igen! Ännu en vecka har passerat i raketfart! I morn blir de fredagsmys med räksallad och Emil i Lönneberga! Vilken kombination;-) Lilla E har plötsligt fått dille på räkor vad gäller mat, och vad gäller tv och böcker är de Emil som gäller nu!
Må så gott & trevlig helg!
//Lina



12 kommentarer:

Huset vid ån sa...

Åh, så fint du har på din byrå! Jättefin spegel...Må så gott! Kram Therese

Jenny sa...

Hej Lina!
Tack för din söta kommentar hos mig!
Vilken underbar spegel, vilken tur att den fanns kvar:)
Vad bra att du inte ska måla den vit, svart är jättefint mot den vita byrån!

Precis som din lilla E gillar jag Emil i Lönneberga*fniss* favoriten är när han o griseknoen går till nykterhetsrörelsen efter deras körsbärsfylla!

Blev ingen loppis i onsdags, vi hade så mycket att göra på jobbet..:(

Ha en jättebra helg,
Kraamis Jenny

Grodmamman sa...

Fin spegel och den var jätte fin där den står. Tyckte att det var fint att den var svart, som en kontrast mot allt det vita!:)
Kram

Maria renoverar sa...

Hej Lina!
Visst är det skönt med ännu en helg. Och veckorna går i en rasande fart nu. Tänka att det sanrt är skolavslutning...

Kul med barn som gillar räkor. Mina barn är galna i skaldjur!

Ha en jättebra helg!
Kram MARIA

Vita små hjärtan sa...

Ja tänk att ibland kan man faktiskt låta det vara som det är. Viss charm....
Fina bilder.
Kram Agnetha

Hem och Lycka sa...

Vilken tur du hade som fick tag i spegeln. Urfin!

kram Mia

Therese sa...

Spegeln va jätte fin. Jag tycker inte du ska måla den heller, den passar trots sin guldkant bra in bland det silvriga.

Trevlig helg.

Frida sa...

Hej Lina!
Tack så mycket för din gratulation. Vilken fin spegel du har köpt. Tycker den är så fin som den är.

Hoppas du får en trevlig helg!
Kram Frida

Dicksonska våningen sa...

Tack för dina fina ord! Jag mår genast bättre!

Så bra att ni vet vad som hänt Lilla E och att det går över.

Spegeln var jättefin. Jag tycker den ska vara svart men det guldiga är ju lätt att spraya silver om man skulle vilja.

Ha en härlig räk-kväll!
Kram Annika

Södralycke sa...

Ja ibland måste man ha lite tur också :) vad fint det blev!

Hoppas du får en skön helg! Kram Johanna

chokladblomma sa...

Vilken tur att den fanns kvar!!!
Låter helt OK med räkor och Emil tycker jag!! För min del blev det McDonalds tillsammans med min trötta och fnissiga tonårsklass igår kväll... Helt ok det också!

Ha en bra helg!
Kram

Loppis Lycka sa...

Vilken härlig spegel! Vilken tur att den fanns kvar. Visst ångrar man det där som man INTE köpte! ;)
Vissa saker kan man verkigen gräma sig över att man inte köpte.
Men men... har hört talas om loppisen på Höno men aldrig varit där. Kanske dags för en tur ut på öarna.. jobar ju trots allt i nätheten (volvo)..

Ha det gott
Kram Josefine

 

blogger templates | Make Money Online