tisdag 26 maj 2009

Vitaste vitt och glänsande silver…

Hej!
Dagens inlägg är på temat vitaste vitt och glänsande silver…På mitt lilla silverfat ligger ett krucifix från House Doctor, inköpt på nya favoritaffären, D.I.P!

Har inte hittat någon bra plats ännu, så de får ligga här så länge…

I helgen när jag hälsade på mina föräldrar fick jag med mig 3 jätte fina servettringar i silver! Alla olika, men så dekorativa!

Favoriten är den största som ligger längst bak, den har inskriptionen HJ, en av de mindre Oscar…De är min mamma som ropat in dem på en auktion tillsammans med en massa annat!

Funderar som bäst på vad jag kan använda dem till…än så länge får de bara ligga och vara vackra! ;- )

Idag kom senaste numret av tidningen Tove. Tycker att den är ett bra och billigt alternativ till de andra lite dyrare tidningarna…Nappade på ett erbjudande och är nu prenumerant! Som present fick man dessa 2 fina böcker från Ordning & Reda!

En gästbok och en liten kalender att skriva in födelsedagar i! Jätte fina böcker, dessutom i vitt & silver, favoritfärgerna!


Må så gott & ha en fortsatt bra vecka!
//Lina

6 kommentarer:

Dicksonska våningen sa...

Jättefina servettringar! Ibland räcker det att bara låta sakerna ligga framme så att man kan titta på dem när man går förbi. Då blir man glad :)

Ha en bra onsdag!
Kram Annika

Glitter och Marsipan sa...

Hej Lina.
Ens föräldrar vet ju precis vad man gillar,vad roligt med små presenter.Jag tycker som du,den stora var ju så vacker.
Den tidningen har jag faktiskt aldrig tittat i,vad finns i den?Är det lite blandat?
Idag har jag full fart här,handlat,planterat,tvättat och iordningplockning som vanligt.
Vet inte om jag sagt det,men sonen har äntligen fått jobb,efter att ha varit arbetslös länge.
På samma ställe som maken,ett av dom stora företagen här,Elitfönster.Jätteskönt :)
Nu är det dags för lite middag här.
Må så gott
kram Anette

Vita små hjärtan sa...

Glänsande vackert, och vitaste vitt!
Kram Agnetha

Huset vid ån sa...

Hej Lina! Hoppas allt är bra...Jag hade en toppendag igår i Örebro. Kul att du gillade den staden...det finns mycket fint att titta på...vad fina bilder du visar! Såå snyggt med vitt o silver...Må så gott! Kram Therese

Design i tid och rum sa...

Hej hej! så mycket fint du visar...och en tvättbrädan som du visar längre när är jag ute efter. Hoppas jag ska ha samma tur som du..Ha en bra helg Dadda

Lilla huset på prärien sa...

Jag bara älskar Ordning & Redas fina sortiment! De där böckerna var jättefina - verkligen. Kul att ha sådana saker som är "lite extra".

Kram Jenny

 

blogger templates | Make Money Online